Světec triatlon 2014

30.07.2014 15:00

Triatlon ve Světci byl pro mě další příjemnou závodní zastávkou v letošní sezoně. Závod byl zařazen do Severočeského triatlonového poháru. Na startu se sešla slušná konkurece 42 závodníků. Nechyběl například Honza Wainer, Jaroslav Brynda a Petr Veselý. Takže o vítězi nebylo vůbec rozhodnuto.

Plavání se odehrávalo ve dvou okruzích místního rybníku (1000m). Po startu se dostal do čela Brynda spolu s Wainerem. Já s Péťou v prvních metrech plavání docela zaspal a tak nezbývalo, než dokončit plavání s co nejmenší ztrátou. Nakonec ztráta byla přibližně půl minuty.
 

Cyklistická část se odehrávala ve dvou okruzích (33km). V depu se naštěstí trochu zdržel Honza Wainer a tak jsme ho v prvním kilometru, spolu s Petou, sjeli. Asi na 5Km jsme zahlédli před sebou Bryndu (k nepochopení i s jeho cyklistickým pomocníkem). Netrvalo dlouho a vytvořili jsme skupinu 4 závodníků. Ke konci druhého okruhu, ve stoupání do Kostomlat, jsem se pokusil o zvýšení tempa, což vedlo k menšímu roztrhání skupiny. Tento nástup nedokázal akceptovat Brynda a tak následoval sjezd v tříčlenné skupině až do depa. Bohužel jsme ve sjezdu moc nespolupracovali, a tak nás Brynda ještě před depem dojel. Do depa jsme všichni přijeli ve stejný čas.

 

O vítězi tedy rozhodla až poslední disciplína a tou byl běh na 4 okruhy v délce 2km. Ze začátku běhu jsem na nic nečekal a nasadil si své tempo. Po prvním okruhu jsem se dostal do vedení a to si udržel až do cíle. Za mnou doběhl na druhém místě se ztrátou 35s – Jaroslav Brynda, třetí pak Petr Veselý ze ztrátou 45s. Čtvrtý ze skupiny, Hona Wainer, na běhu vzdal.  

 

Jsem rád, že se mi podařilo prodat běžeckou formu, která se bohužel projevila až na tomto závodě a ne na Czechmanu. Také jsem rád, že mě nezradila technika a mohl jsem předvést dobrý výkon. Dostavilo se mi plno gratulací a mě to dodalo plno síly a elánu na sobě dále pracovat.