Czechman 2015

08.06.2015 17:00

Ve dne 6.6.2015 jsem se zúčastnil druhého závodu série Ford Czechman Tour  – Czechman triatlon 2015 na tratích 1.9km plavání, 90km kolo a 21km běh.

V plavání se mi dařilo nejlépe z celého závodu. Nejen díky skvělému neoprenu blueseventy Helix jsem vylézal z vody na skvělém 9.místě a měl tak před sebou dobře rozjetý závod. V novém neoprenu jsem plaval teprve po druhé a hned jsem si ho oblíbil.

Na kolo jsem nasedal na konci první, velmi silné, skupinky, což slibovalo velice dobrý začátek závodu. Po prvních kilometrech jsem ale věděl, že dnes to nebude ono. Musel jsem zvolnit a počkat na druhou skupinu a zkusit to znovu rozjet. Jeden okruh ze dvou jsem se zuby nehty držel na chvostu této skupiny, která se ještě se mnou na chvostu propracovala na dohled vedoucí skupiny. Svojí snahou o udržení se v této skupině jsem se akorát odvařil a v druhém okruhu jsem odpadl. Vidět ujíždět kluky, se kterými se dokáži závodit, není nic příjemného. Psychiku jsem měl na bodu mrazu.

Na běh jsem vyběhl s myšlenkami zkaženého závodu. Ukrajoval jsem nekonečné kilometry na rozpálené silnici od sluníčka. V prvním okruhu jsme se s Honzou Šnebergrem shodli, že to dnes není náš den a pokecali jsme o dalších závodech, co nás čekají. V druhém okruhu jsme se trochu rozeběhli, ale to už nám k ničemu nebylo.

Konečný součet: 32.místo v celkovém pořadí a 2.místo ve své věkové kategorii.

Podrobné výsledky: file:///C:/Users/Sony/Downloads/vysl_20150606_czechman_m-z.pdf

I špatný závod je pro další vývoj přínosem a já si z czechmana odvážím cenou zkušenost do dalších závodů a doufám, že jsem si smůlu vybral na celou sezonu dopředu J Je lepší, že se mi toto stalo na Czechmanu, než v srpnu na Mistrovství Světa, které je pro mě největším cílem sezony.

Děkuji svým sponzorům, kteří mě tuto sezonu podporují a ženou mě k nejlepším výsledkům. Jmenovitě Coopervision, Sportareál Klíny, Okula eyewear, Langhammer optik, Newton running, Compressport a Z3r0d.