Mácháčský pohodář 2012 - 6.místo v kategorii

09.09.2012 19:54

 

V sobotu 8. 9. 2012 jsem zamířil do Doks na terénní triatlon. S přítelkyní a partou lidí ze seznamovacího tábora na VŠ jsem k Máchovu jezeru přijel již v pondělí a strávil tam celý týden. Bohužel mě začátkem týdne chytli střevní potíže, tak jsem se nemohl dostatečně připravit na sobotní závod a zvažoval jsem, zda li vůbec budu startovat. Nakonec jsem se v pátek rozhodl postavit na start. 

Plavání: Při účasti přes 200lídí bylo jasné, že na první bojku to bude pořádná ,,mela". A taky že byla. Od začátku jsem se snažil co nejvíce probojovat dopředu, což se mi tak na půl povedlo. Zbytek plavání jsem se sotva držel na konci prvního balíku. Bohužel už na plavání jsem cítil výpadek v tréninku způsobený střevními potížemi, ale na konec jsem do depa ,,vyplaval" na osmém místě v celkovém pořadí.
Kolo: na kolo jsem vyjížděl společně s Tomášem Petrem, který nasadil brutální tempo. Tak tvrdému tempu v písčitém technickém terénu se nedalo udržet a tak jsem bohužel na konci prvního okruhu odpadl. Zjistil jsem, že jestli budu chtít někdy udržet tempo s bikerama, tak budu muset na tom ,,horáku“ občas vyjet.:-) Do druhého okruhu jsem vjížděl s pocitem bolavých a hlavně těžkých nohou, a tak mě celé druhé kolo předjíždělo plno soupeřů. Konečně jsem se v čase 00:37:42 dobelhal do depa a čekal jsem, co se stane, až se rozeběhnu.
Běh se odehrával ve dvou okruzích. Celkem 5km. Po výběhu z depa se mi běželo velice lehce, až jsem se divil po tak nepodařené cyklistice, a tak jsem nasadil své tempo, které jsem dokázal držet až do cíle. Při běhu jsem se přestal soustředit na soupeře a běžel jsem si svůj závod. Běžeckým časem 00:19:39  jsem obsadil 8. místo v běžecké části v celkovém pořadí.

Celkové umístění: 12. místo v hlavní kategorii a 6. místo v M16-29 let.
Jak název závodu napovídá, celý závod se odehrával na pohodu a bez komplikací. Bohužel jsem měl na lepší výsledek, ale doufám, že forma se ukáže za tři týdny na 1/2 ironmanu na Elbě! Držte palce! :-)